czwartek, 23 maja 2013




Tego jeszcze nie było !!! 
CIASTKA Z DWÓCH SKŁADNIKÓW :)
Idealne dla leniwej, mający mały zapał do robienia domowych smakołyków osoby :)
Chłopacy? Chcielibyście zaimponować swojej dziewczynie, która jest na diecie i nie przyjmuje od Was czekoladek czy innych łakoci?
PRZECZYTAJCIE TEN WYŚMIENITY PRZEPIS :)





'

Składniki: 4 banany i 3 szklanki płatków musli. My dodałyśmy łyżkę miodu, i trzy rodzaje różnych płatków: lion, owsiane i owsiane z truskawkami :)


Miażdżymy banany widelcem na papkę i dodajemy łyżkę miodu.


Wsypujemy płatki.


Wszystko razem mieszamy.


Formujemy ciastka na blasze. Wstawiamy je do piekarnika na niecałe 12 minut, na 180 stopni.



Ciastka już są gotowe, są najlepszym dodatkiem do nauki :)

♥ ♥ ♥ SMACZNEGO ♥ ♥ 




3 komentarze:

  1. Cóż za wyśmienity przepis! Muszę go wypróbować! No dobra... "idealne dla leniwej, mający mały zapał do robienia domowych smakołyków osoby" to idealnie charakteryzuje też i moją osobę :/ teraz zbliża się nieciekawy okres więc wolnego czasu będę miał aż za dużo :) Zapraszam oczywiście Blogerki jak przygotuję te smakołyki - mówię tak na przyszłość, ale jeszcze poinformuję dokładnie o tym czy jest na co przychodzić bo ja ogólnie bardzo uzdolniony kulinarnie jestem więc jak mi wszystko ucieknie z blachy to ja się nawet nie będę specjalnie dziwił :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobię! / Ciacha

    OdpowiedzUsuń